faboulastic!

shoooo! Igår var en otroligt rolig och fullspäckad dag..Det skulle ha varit en ppp-dag men julli o sav kunde inte pga. olika orsaker, det va tråkigt men vi, ja alltså de kavrstående medlemmarna av ppp: jag, k, b o alle, började dagen med lite rea-shopping, forstatte med en work-out och avslutatde dagen med movie at my place - kort sagt var dagen faboluastic :P  Älskar mina puffar super mycket! <3 Jag hoppas julia mår bättre idag och både hon o savven är otroligt saknade...

Idag har jag varit allmänt trött, usch!! Lyckades ändå åka till vällingby en snabbis, köpte ett par väldigt fina örhängen från topshop..tänkte ha dom till nyår :D



en bild från igår..haha!

//S

Kommentarer
Postat av: Klur

Fan vad snygga vi äääääär ! :D :D Love you girls <3

2009-12-30 @ 11:50:24
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0