Estoy estudiando

Hola bloggen!!
Ja som ni ser så är jag lite spanskinspirerad denna trevliga söndagseftermiddag. Estoy estudiando betyder alltså jag sitter och pluggar om jag har fattat det rätt och det är precis vad jag gör. Pulggsöndag kan man säga, har so att göra, spanska och engelska. Så jag bara sitter och pluggar har gjort det typ hela dan. Pluggandet varvar jag också med lite brodering till slöjden. Men nog om plugg. Igår åkte vi till Kista och kollade in den nya delen, väldigt coolt tycker jag och det har blivit jätte fint. Jag fick med mig lite onödigt hem också men jag kunde inte motstå men också en julklapp så det var bra. Sen var det biodags. Luftslottet som sprängdes. En mycket bra film måste jag säga! Lite lång kanske men det var så mycket information som skulle med så jag förstår att den var lång men den var helt klart värd att se. Det var/är min helg det nu väntar ännu mer plugg, ha det bra!!



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0