Ännu mera släkt...


Malin, min kusin, lånade min kamera lite idag. Det är jag på bilden och jag krossar skorpor :)  Häftig bild tycker jag!!

Hellu!!
Idag åkte jag med pappa till centrum, lite "efter jul" ärenden. Vi var inte där så länge men jag hann kolla av lite i nån affär i alla fall. Sen kom det mer släkt men denna gång från mammas sida. Vi åt rådjur och potatisgratäng låter lite läskigt men det var riktigt smarrigt faktiskt. Det har varit jätte trevligt och mycket skratt och prat!! Nån liten julklapp blev det också, super fina grejer :) Just nu känner jag mig helt slut för att jag gick upp tidigt i morse och det känns som om jag har hållt igång hela dan men det är roligt. Nu måste jag gå och ladda upp krafterna för att imorn bär det av till KISTA med mina favorit tjejer :) Det ska bli superkul att träffa alla och så är det ju rea också, kan det bli bättre!!! JAG LÄNGTAR!!!!

//Alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0