Ain't got the patience for the pain

Helloj!!
Ville bara slänga in ett snabbt inlägg! Kan säga att jag är hungrig och det är ett tecken på att jag börjar bli frisk=D För dom senaste dagarna har mat bara fått mig att vilja spy, inte kul. Men nu känner jag att jag vill äta och det är alltid bra. Men känner mig fortfarande "svag" och det är jobbigt att vara uppe och röra mig för mycket. Men jag känner att jag måste bli helt frisk nu, hatar att vara hemma. Är trött på mitt eget hem. Plus att jag saknar mina toppen vänner som jag inte har träffat på år känns de som.

Ska fortsätta kolla på tv, äta nåt kanske, sen så ska det nog bli en tidíg kväll idag. För de har varit lite sent dom senaste dagarna nu!

En som jag absolut INTE kan tröttna på! Älskar honom emornt
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0