wohoo, living the dream!

Hellu! vad händish?? Denna torsdag har varit riktigt bra. Dagen började med en ganska chillig skoldag med mycket skratt och flams, hehe. Det har inte blivit mycket seriöst under de senaste dagarna men det är inte vårt fel...det är faktiskt sant, vi har inte kommit igång med nått. Det ända vi får göra är en massa onödiga lärstilstest och det är fjärde gången jag blir reflekterande, känns liksom inte att jag kommer bli något annat. Det som är bra med den här veckan är att man får träffa sina kära vänner :) Efter skolan gittade jag, J och A hem till mig, lika kul som alltid! Vi började med att äta en efterlängtad *melliss* och samtidigt snackade vi om allt och alla, hehe... Därefter gjorde vi lite saker sedan åkte vi iväg till donken och självklart blev det mycket flams där med, hahaa:P Kvällen avslutade med ett långsamt farväl vid busshållsplatsen, snyft!

  P.P.P <3

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0