Väntar på duschen

Heej!!
Ville bara slänga in ett snabbt inlägg medans jag väntar på att duschen ska bli ledig! Jag vill bara säga att jag är typ hur lycklig som helst just nu okej, inte lycklig utan mest över glad! Idag så var jag och mamma uppe på vinden och där hittade jag hur mycklet gamla video filmer som helst. Jag kollade igenom dem och hittade två fimlen jag älskade när jag var "liten" det är 'Mirakel smurfen' och 'Jorden runt med Timon & Pumba'. Det är helt seriöst bland dem gulligaste filmer jag har sett, jag blir så glad när jag kollar på dem. Påminner mig om när jag var liten och man trodde man kunde göra allt! Så i kväll blir det antingen smurfarna eller Timon och Pumba. Super kul=D
Måste bara säga att jag så en så j***a bra film igår, den gröna milen heter den, den var magisk. Jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket, när jag har kollat på en film förut. Den var bara helt... Även fast jag missade början var den toppen bra och hemsk som f-n! Så det var den jag och mamma kollade på igår, sen gick jag och la mig, fortfarande med tårar i ögonen. För jag fattade inte slutet så jag började tänka på de andra i filmen och började gråta igen. =P
Yes, duschen ledig nu! Caio!

Fransk IKEA reklam<3
//J

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0