"Men min kärlek till Djurgår'n består"

Halli hallå allihopa!
Sitter framför datan och lyssnar på djugård låtar=) Jag vet att det egentligen är dumt eftersom de är hur dåliga som helst. Men när jag lyssnade på den första låten så gick den mig att inse att jag inte ska konvertera från djugården till nåt annat lag. Det kommer gå åt skogen den här gången men de kommer nog tillbaka och är bättre än nånsin... Eller inte, men drömma går ju=)
Jahapp, vad har man gjort idag då? Inte mycket gått i skolan som vanligt, jobbade på bra=) När jag kom hem var jag med pappa och lillebror, roligt värre. Efter middan passade jag lillabror igen, för pappa skulle fixa nåt i köket och åsa pratade i telefon. Och jag kan ju säga att det är ju inte lätt att passa den lillskiten, han har hur mycket energi som helst kryper runt överallt och så måste man bära honom ibland, han väger ju typ 10 kilo. Så när man har lyft upp och ner honom ett par gånger har man väldigt ont i armarna. Men men, han är så söt så det gör inget.  

Appropå humlor mitt kontokort och ID kort är borta=( Inte bra, letade efter dem igår men hittade de inte. Jag måste seriöst hitta dem så snart som möjligt, kommer inte klara mig annars. Höll på att få panik när Tobbe hade låst in mina kort i ett rum i kyrkan och han hade ingen nyckel. Usch, hemska minnen.  
Sorry för ett långt inlägg=( Vet att ingen orkar läsa nu...

Hoppa till 1:20, det innan suger=P
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0