Trött!

Hej allihopa!!
Jag måste säga att jag är rätt trött efter att ha dygnat. Eftersom återträffen inte ens var i ett dygn vill man ju ta vara på all tid som går. Då kan man ju inte bara gå och lägga sig för att man är trött. Så vi höll ut, men jag måste erkänna att jag slumrade nog till där någon gång mot fem på morgonen. Men i alla fall så tycker jag att det var en bra återträff men det var många som inte kom och det var synd. Jag ville till exempel träffa de som vi delade stuga med men de kom inte så det var lite tråkigt. Bortsett från det så har det har bara varit allmänt roligt och mysigt =)





Här är en bild på alla Järfällatjejer från lägret på Gotland!! <33

//A


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi äääger :D Shit va man saknar allt..

2009-08-30 @ 20:37:13
Postat av: HANNA - The blog when it's me in focus, and other thing's

skitbra bild den visar väl hur vi är, glada lite flummiga och hänger ihop<3

saknar lägret skitmkt<3

2009-08-31 @ 09:31:47
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0