Trött och stress

Halloj!
 Sitter här och känner att jag måsta slänga in ett litet inlägg=) Igår hade jag jätte kul med alle och steff, det blev fett mycket flum och prat. Jag fattar inte hur man kan ha så kul. Vi åt på donken och sen så gick vi till hemköp, haha vet inte varför. Sen satta vi oss utan för och bara pratade. Efter det var de dags att dra till bussen och på väg dit blev det flum till max. Men det kom ingen buss=( Så vi gick istället till steff och tog bussen hem därifrån=P
När jag kom hem hade jag tänkt att lägga in ett inlägg men orkade inte, höll på att somna framför datan. Så jag kollade lite på tv sen gick jag och la mig=D
Sen vill jag be om ursäkt till en viss person i skolan som flippade på till 1000%, jag ber om ursäkt. Men du borde veta bättre. Nu ska jag klä på mig och springa till skolan.

Paris, saknar<3
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0