SKADAD!

Hej! Jag säger bara, stackars mig! Idag när jag skulle öppna en konservburk så skar jag mig!! Såret var rätt så djupt och det var ganska vidrigt att titta på. Mamma och pappa blev såklart jätte oroliga så vi(dem) bestämde att vi skulle åka in till akuten. Väl framme börjar sjuksköterskan och läkaren att titta på såret. Jag trodde faktiskt inte att det var så allvarligt tills jag hörde dem diskutera om de skulle limma eller sy såret. Jag tänkte tyst för mig själv; snälla limma! Men så blev det inte. Jag blev riktigt nervös, jag har aldrig varit med om något sådant förut. Läkaren gav mig såklart bedövning men man kände hur tråden åkte igenom huden, riktigt obehaglig känsla måste jag säga. Jag fattar inte hur allt hände. Det gick så snabbt! Nu känns allt bra men jag får inte träna, suck..Jag som precis börjat träna igen. Lite surt....Hoppas ni tyckte synd om mig nu, för lite empati förtjänar jag faktiskt, hehe :P
Ska kolla på "so you think you can dance nu". Bye!


Kiss<3

//S

Kommentarer
Postat av: K A R R O

HAHAHHAHAHHAHAHAH !

Näe Steff, du vet att jag inerst inne gråter för din skull ! Men det kan jag ju inte visa för någon annan, då tror de att ajg är en mes ;o



Pussar ! <333

2009-08-27 @ 06:46:06
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0