Sista inlägget

Okej, det här bilr det sista inlägget för idag. Det blir mitt tredje inlägg idag, fett många=D Jahapp, då har man sett HMS 3. Den var okej, hade väldigt låga förväntningar på den så.. Men det var över mina förväntningar. Men lite mycket sång, okej, det är en musikal men kom igen de säger typ ett ord sen sjunger dem och sen fyra ord och sång igen o.s.v Men jag tyckte verkligen att det var ett avslut av HMS,  islutet av filem då dem sjunger den där låten. Det kännas att okej, nu är det slut och över. inga mer HMS filmer. Hoppas jag. Men det är bra att jag har sett den i alla fall, har ju sett ettan och tvåan då måste man ju se trean. Men jag måste också säga att jag INTE gillar Vanessa Hudgens!! Blää blää blää, usch usch usch!!! Förlåt om nån tycker om henne men fy jag gillar henne inte! Aja, har typ suttit framför datan och fixat med bilder, går toppen bra=) Ska typ gå och lägga mig snart, längtar efter sängen<3

Taskig låt på ett sett, men bra på ett annant=)
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0