SÅLD!

Hellu! Idag är en riktigt bra dag för min del. I skolan, eller vi var ju inte riktigt i skolan,  åkte alla nior och några åttor till ett museéum. Det kanske inte var det roligaste men det gick bra, blev lite seg på slutet bara. Efter en lång dag på vandrande fot gick jag, Julia, Bella, Karro och Sav till centrum. Där gick vi runt och kollade i olika affärer, det var faktiskt mycket trevligt! Just ja, mina två vänner (Karro och Sav) ska gifta sig! De har bestämt datum och allt! Jag längtar till den 10/10-09 för då smäller det, wohoo!!
Idag såldes även min gamla jacka till en dam i göteborg :)


Bilden har inget med inlägget att göra, men kolla så söt bebis!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0