Och nu ringer min mobil...

Tjenare tjenare!
Idag är det måndag, kanske inte den bästa dan på hela veckan men just idag har det varit en strålande måndag. Gjorde inte så mycket i skolan, alle har redan brättat vad vi gjorde. Men det var en sak som hände idag på våran återsamling, det var verkligen pinsamt. Klockan var typ en minut i tre och vi slutar tre. Då sägar jag att vi borde få sluta nu efter som att vår ansvarspedagog sa till sin man att hon slutade on fem min och då var klockan sex i. Mitt i den meningen avbryter jag mig och säger: Och nu ringer min mobil och det gör den. Så där står jag med allas blickar mot mig och min dead by april ringsingnal spelas. Alla börjar ju grava och Maria (ansvarspedagog) säger men Julia!! Så nu är saken att vi inte får ha mobilen på i skolan eller inte ljudet på i alla fall. Så det var typ hur pinsamt som helst!!! 
Aja, pappa ringde sen igen typ två minuter senare och då har vi slutat=P Efter skolan åkta jag ner till centrum med pappa, Åsa och Dante. Åsa skulle klippa sig så det blir bara jag och pappa som gick runt och köpter grejer. Idag hade jag också värsta inflytandet på pappa fick jätte mycket grejer som jag ville ha. eller inte kläder men jag fick osten jag ville ha, typ dyraste plåstrerna, glassen, middan och ett par skor!!!! Det är inte vilka sok som helst utan världen snyggaste=P
Bilder kommer sen...

(Tänkte lägga upp andra bilder här, men min data är sämst så det funkar inte!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0