"Obamas nakna ben upprör"

Shoo!!
Idag såg jag en video där Michelle Obama hade på sig "för korta" shorts och det hade tydligen blivit värsta grejen. Nu väljer tydligen många amerikaner om de är för eller emot henne. Jag var bara tvungen att skriva om detta för jag tänkte bara hur orkar dom. Jag menar det är ju inte värsta grejen.  De är ju absolut inte så korta och de var ju typ på semester i Grand Canyon där det är hur varmt som helst. Här kommer en bild på Michelle Obama med sina kort korta shorts. Jag vet inte vad ni tycker men detta är väl ändå inte för kort??



//A

Kommentarer
Postat av: bella

Nej verkligen inte för korta! Herregud bara för hon är presidentens fru så måste de hålla på. Snacka om att inte ha något annat att skriva om (;

2009-08-22 @ 17:46:40
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0