I <3 Will Smith

Shululu! Jag sitter bänkad framför tvn med datan i knät, en fet godispåse i handen och cola på soffbordet, perfekt! Min rara storasyster tog mig till en videobutik där jag fick hyra film samt köpa snacks. Jag valde att hyra Hancock. Det kanske inte är den bästa filmen, har nämligen sett den på bio tidigare, men jag älskar Will Smith. Alla som känner mig vet att jag älskar honom, han är en underbar skådespelare. Det jag mest tycker om  med honom är nog hans sjukt roliga humor, jag menar vem skrattar inte åt Fresh Prince?!?! Han är helt enkelt bäst =) När jag satte på tvn för att sedan föra in filmen i dvdn  uptäckte jag att Gröna milen gick på kanal 3. Har hört att den är jätte bra, så jag har lite beslutsångest. Vet inte vilken film jag ska se,. Vilken tycker ni ? Aja, får ta och bestämma mig snart...hej så länge <3
  eller

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0