HUVUDVÄRK!

Hej! Ja, A har nog berättat det mesta om skoldagen därför skippar jag att skriva om den, lite tråkigt med upprepning liksom hehe. Efter skolan så åkte jag raka vägem hem, skyndade mig för jag ville hinna se den sista halvtimmen av Tyra Banks show. Efter det har jag inte gjort så mycket, fast det har ju bara gått en timme sedan det var slut :). Innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara tillägga att jag har världens huvudvärk! På vägen hem funderade jag på varför jag alltid har sådan hemsk huvudvärk varje dag efter skolan. Jag kom fram till att det kanske beror på att jag pratar så mycket. Ni kanske undrar; hur hänger det ihop, jo nu ska jag berätta; jag pratar så pass mycket att jag inte hinner andas in syre och jag får därför syrebrist vilket i sin tur leder att min hjärna inte får syre och utan syre fungerar ju inget i våra kroppar. Då när jag försöker tänka på vad jag ska prata om överanstränger jag min hjärna och får huvudvärk. Det som också stödjer mitt resonemang är att det inte är först än jag har slutat prata som jag märker att jag har hvudvärk, så det kan faktiskt stämma. På tal om huvudvärk, jag ska nog gå och ta en huvudvärkstablett :)
Hejdå! <3


//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0