Girl Power!

Helluuuu! Hur står det till? Idag har jag haft skola från kl.08.30-15.00, ganska lam dag måste jag säga. Just nu sitter jag i vardagsrummet och bloggar. Har nämligen en mini-pc! Alla som har en mini-pc är nått...hehe kidding. BTW big time, jag har köpt ett nytt paraply!!!!! Gud, så vacker. Den består av alla möjliga färger, cerisrosa, skrikröd och den finaste färgen av dom alla; BRUN. Tänker er alla dessa färger på ett och samma paraply, fy vad fint asså. Jag får rysningar bara jag tänker på det. Hehe, nä jag skoja bara...det e faktiskt bara svart. Känner mig som en riktig storskämtare, hahaha.
Byeee!

GIRL POWER!

//S

Kommentarer
Postat av: Savannah

haha go steff! ;D <33!

2009-08-25 @ 17:46:19
URL: http://savrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0