Gay style

Tjenare!
Äntligen fredag=) Idag har vi inte alls gjort mycket i skolan, det var mest chill. Men en sak som jag lärde mig var att gå som en kille=P Fast det var inte så jätte bra, men jag är stolt över mig själv. Jag får be om hjälp på måndag istället. I helgen är det mamma som gäller, är hos henne i helgen. Idag ska vi typ hyra film och mysa, imorrn ska jag träffa bella eller åka in till stan=) Hoppas på att det blir bella<3
Just nu sitter jag här och fixar med photoscape som bella tipsade om, det är fett bra=) Fast nu ska jag dra ner och hyra film så att jag har det fixat. Vet inte vilken det blir än, men ni får veta sen=D


Tagen av: Bella Redierad av: Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0