För dig skulle jag göra allt...

Tjenare tjenare!
Vilket väder det är=( Här hos mig rengnar det förfullt, inte kul. Idag skulle jag ju ha åkt till bella men jag får inte, eller jo jag får men då missar jag min mormor som kommer hit idag. Hon kommer hit sen åker hon till turkiet, sen grekland, sen till finland, där hon stannar i typ ett par månader och sen tillbaka till sverige. Så det här blir sista gången jag ser henne på jätte länge, jag vill träffa henne. Men ändå så är det super sämst att hon kommer idag kunnde hon inte komma imorrn? Men men, så är livet. Jahap, måste säga att det känns som att jag har skrivit tusen miljoner inlägg jämfört med mina andra två vänner. Kanske ska dra ner lite på bloggandet här=) Vi får se hur det blir, men jag ska försöka tjajta på mina vänner så att dem bloggar också=D
Pussisar!

Tagen av: Mig Redigerad av: Mig
//J

Kommentarer
Postat av: K A R R O

V A D F I N B I L D ! :D <3333333

2009-08-24 @ 07:22:37
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0