"Dude, quit blushing...that's lame."

Hellu allihopa!!
Idag när jag gick hem regnade det så när jag kom hem mös jag ner mig i soffan med en kopp varmchoklad och kollade på "She's the man". En mycket bra film!!! Den är super rolig =) Minerna är lite överdrivna ibland men den är ändå väldigt rolig!! Rubriken är ju såklart ett citat ifrån filmen, "Dude, quit blushing...that's lame.". Mitt favorit citat =) Annars har dagen varit bra tycker jag. Vi har skrattat väldigt mycket och det är ju bra =) Men jag har jobbat lite också, matte och engelska fick det bli idag. Engelskan var rätt svår men jag får ta slå upp lite ord sen så kanske det går lättare.            man2.jpg She's the Man image by ellietoeface
Kramar från A

Kommentarer
Postat av: Julia

Toppen film! Bästa citatet!<3

2009-08-26 @ 20:33:52
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0