"Det är Blondinbella!"

Hellu!!
Som Steff skrev tidigare så var vi på museéum idag. Påväg hem, på tunnelbanan, såg vi Blondinbella. Lite coolt tycker jag! Jag var bara tvungen att skriva det. Jag älskar att se kändisar i stan det är bara så coolt på nått sett =) Men i alla fall det var en rolig dag när vi var klara på museét och det blev vi väldigt snabbt. Då satt vi och åt matsäck och mös i solen det var trevligt =) Sedan var det badminton så nu är mina lår döda. Vi fick göra massa upphopp, jobbigt!! Ja det var min dag lite kortfattat. Hej då!!


(Blondinbella)

//A

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, det var lite coolt=P Men jag gjorde bort mig med att säga "Vart? Vart?" Lite väl högt=D

2009-08-27 @ 21:23:09
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: S

jag då, hej!..fan att jag alltid ska skämma ut mig!! <3

2010-01-06 @ 19:07:02
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0