CANADA GOOSE <3

Tjolahopp! Idag är det lördag och det är den första lördagen på länge som faktiskt är helt oplanerad, dvs. har inga planer på att göra något. Min syster ska va med någon kompis, min andra syster ska ut med sin man och några de känner, och mina föräldrar ska få gester. Det är bara jag som inte har nått att göra, känner mig lite utfryst, hehe. Nä, men herregud man måste inte alltid ha något planerat....eller?!
Jag har ialla fall köpt en ny vinter jacka! Skiiiit snygg, enligt mig:) Vi åkte nämligen in till stan en snabbis och där hittade jag henne,  hängandes på en galje engsligt och sött :)  Nu ska jag ta och skaffa ett liv, hörs sen <3



A & J

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0