And it's killing me

Tjenare!
Idag har inte varit den bästa dagen om jag säger så. Okej, det var trevligt att min mormor kom hit och sa hej då. Men jag ville verkligen träffa bella, jag behövde henne idag. Jag behövde att prata av mig en hel del, allt känns så konstigt. Men nu fick jag inte prata av mig och det kommer inte att bli lätt senare att prata av mig, men jag får se när jag får tid för det. Nästa vecka är det skola som gäller igen, då börjar vi med ämnerna. Där är vi typ upp delade i grupper, jag tror att det kommer bli S4-S6 eller S7 och sen S1-S3. Sen vet jag inte om det kommer bli S4-S5 och sen S6 & S7 men får se på måndag. Fast jag tror inte att bara kommer bli S4 och S5, vi blir för några. Aja, ser lite fram emot skolan. Kunna fokusera på nåt annat ett tag slippa ha massa saker i huvudet hela tiden, fast ibland är det ju bara värre där. Men jag har mina vänner nära mig och utan dem skulle jag inte äns klara att gå upp ur sängen. Aja, jag får prata av med bella nån annan dag. Hoppas snart. Sen måste jag säga att jag har fallit för Emma Watson! Hon är helt WOW! Hennes kläder är sjukt snygga, hennes inställning är fett cool. Hon gillar inte Hollywood, åker tunnelbana och ska börja på college i höst(?) Dessutom är hon sjukt vacker! Hur coolt är inte det? Hur många 19-åriga skådisar gillar inte Hollywood? De flesta är ju bara ute på fester och är med i hur många skvaller tidningar som helst. Men inte Emma Watson, visst hon är med i skvaller tidningar men hur ofta då? Inte alls ofta, så jag gillar henne starkt.Hon verkar väldigt mogen, gillar det Nån annan som gillar henne? <3


Snygg som få! Gillar verkligen Burberry reklam bilderna<3
Här är fler bilder på Emma's stil och här från Burberrry reklamen (kolla filmen)
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0